۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۲

رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی:

۴ هزار و ۵۶۷ شعبه در خراسان رضوی عهده دار اخذ رأی هستند

۴ هزار و ۵۶۷ شعبه در خراسان رضوی عهده دار اخذ رأی هستند

مشهد- رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: تعداد شعب خراسان رضوی۴ هزار و ۵۶٧ شعبه بوده که از این تعداد سه هزار و ۵١٠ شعبه ثابت و هزار و ۵۷ شعبه سیار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن امیری ظهر جمعه در استودیو ویژه انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: درپی حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور، برای برگزاری این انتخابات، بازه زمانی کوتاهی داشتیم و فرایند شش‌ماهه را طی چهار هفته انجام دادیم.

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه ٢۶ هزار دستگاه احراز هویت در کل استان جهت به‌روزرسانی به تهران منتقل شده و برگردانده شد، افزود: تعداد شعب استان ۴ هزار و ۵۶٧ شعبه بوده که از این تعداد، سه هزار و ۵١٠ شعبه ثابت و هزار و ۵۷ شعبه سیار است.

وی اظهار کرد: در مجموع در شهر و روستاهای استان، حدود پنج هزار و ۴٧٠ دستگاه توزیع شده است. تمام دستگاه‌ها رأس ساعت ٧: ٣٠ آنلاین شدند و رأس ساعت ٨ رأی‌گیری آغاز شد.

امیری با اشاره به اینکه برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری، فقط کارت‌ملی و شناسنامه قابل‌اعتبار است، افزود: تاکنون در استان، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند.

کد خبر 6151081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha